Varmt välkommen till ett frukostseminarium

Vi får höra om resultaten som Folksam och AJ Produkter har uppnått i sitt arbete med kunddriven tillväxt. Rekryteringsbyrån HITO berättar om vikten av tvärfunktionellt arbetssätt för att uppnå strategiska mål.

Vad betyder det att vara ett kundcentriskt företag? Hur börjar man och vilka fallgropar finns det? Framför allt – vilka är effekterna man kan uppnå?

Många företag tampas idag med en utmanande konjunktur och förväntas samtidigt leverera både tillväxt och lönsamhet. Olika delar av organisationen har många gånger olika mål, vilket  inte främjar vare sig kundupplevelse eller tvärfunktionellt samarbete.

Lyssna på Malin Mangili, tidigare transformationsledare på Folksam och expert inom området, som delar med sig av sitt förändringsarbete på Folksam, där hon ledde omställningen till kundcentrerat arbetssätt. Hon kommer även att berätta om förutsättningarna för, och potentialen med kundcentrerat arbete. Lisa Sarén, strateg på Miltton och Global Loyalty Manager på AJ Produkter berättar om resan från lojalitetsstrategi till genomförande, och om vikten av att ha rätt MarTech-verktyg för att förstå kund och implementera kundcentrisk kommunikation. Karin Bergström från rekryteringsbyrån HITO berättar om vilka kompetenser och förmågor som skapar förutsättningar för en stor omställning, och om vikten av att arbeta tvärfunktionellt.

Malin Mangili – expert, föreläsare och utbildare inom kundcentrering med fokus på omställning i hela företaget.

Karin Bergström – medgrundare till rekryteringsbyrån HITO med många års erfarenhet av executive search.

Lisa Sarén – Global Loyalty Manager på AJ Produkter och kundstrateg på Miltton.

Jesper Brandt – VD för Miltton Sverige leder samtalet.

Välkommen till ett frukostseminarium som gör skillnad!

Anmäl här

VÄLKOMMEN!

Datum:
Fredagen den 31 maj 2024

Tid:
8:30 – 10.00. Föreläsning från 09.00. Frukost serveras från 08:30-09:00

Plats:
Miltton, Strandvägen 1, Stockholm

Pris:
Kostnadsfritt

Sista anmälningsdag:
Onsdag 29 maj